فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع ۵۰ سری لوازم خانگی و  ۳۵۰۰ بسته معیشتی در کمک‌های مومنانه کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه سپاه ناحیه کبودراهنگ با توزیع بیش از ۵۰ سرویس لوازم خانگی و  ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۳۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

توزیع ۵۰ سری لوازم خانگی و  ۳۵۰۰ بسته معیشتی در کمک‌های مومنانه کبودراهنگسرهنگ محمود بداغی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: در سه مرحله اول این رزمایش در شهرستان کبودراهنگ با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج و همکاری خیرین، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و هیئت امنای مساجد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی افزود: علاوه بر این ۳ هزار و ۵۰۰ بسته، ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز به صورت خودجوش و مردمی توسط نهادها، ارگان ها، هیئات مذهبی و... بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امروز در مرحله چهارم از این رزمایش، بیش از ۵۰ سرویس لوازم خانگی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و خیرین بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این رزمایش نیز با لطف خداوند متعال در دهه اول ماه محرم با یاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تعداد یک هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار